Menu

Podmínky používání služeb webových stránek stavebnipozemky.cz
(tyto podmínky dále též jako „Podmínky používání“)

I. Pojmy

  1. Službou se pro účely těchto Podmínky používání rozumí souhrn všech inzertních služeb poskytovaných na webových stránkách stavebnipozemky.cz (dále též „Webové stránky“). Jedná se především o možnost Uživatelů a Zákazníků zveřejňovat své nabídky na základě registrace na Webových stránkách.
  2. Uživatelem se pro účely těchto Podmínky používání rozumí fyzická osoba starší 18 let nebo právnická osoba užívající bezplatných Služeb nabízených na Webových stránek, která projevila souhlas s Podmínkami používání v rámci registrace.
  3. Zákazníkem se pro účely těchto Podmínky používání rozumí fyzická osoba starší 18 let nebo právnická osoba, která oprávněně užívá Služeb nabízených na Webových stránek na základě úplatného smluvního vztahu s Poskytovatelem, založeného uzavřením smlouvy o poskytnutí služeb (dále též „Smlouvy“) a přijetím Podmínek používání.

II. Poskytovatel

  1. Poskytovatelem inzertních služeb je společnost Testamentor s.r.o., sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, identifikační číslo 03247368, vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 229398 (dále též „Poskytovatel“).

    Kontaktní údaje poskytovatele:
    Adresa pro doručování: Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1
    E-mail: [email protected]
    Web: stavebnipozemky.cz
  2. Poskytovatel je podnikatel ve smyslu právních předpisů České republiky, který jedná při uzavírání a plnění smlouvy o poskytování služeb na Webových stránkách ve smyslu těchto Podmínek používání v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

III. Obecná ustanovení

  1. Tyto Podmínky používání upravují práva a povinnosti Uživatele a Zákazníka při používání služeb Webové stránky provozované na webové adrese stavebnipozemky.cz. Smlouvy o poskytnutí služeb Poskytovatelem se řídí těmito Podmínkami používání.
  2. Podmínky používání jsou přístupné v tištěné podobě v sídle Poskytovatele a v elektronické podobě na Webových stránkách a je tak umožněna jejich archivace, tisk, případně jiná forma reprodukce dle volby Zákazníka či Uživatele.
  3. Zákazníci a Uživatelé se stvrzují, že se seznámili s Podmínkami používání, že jim porozuměli a že s nimi souhlasí před zveřejněním inzerátu zaškrtnutím políčka "Souhlasím s podmínkami používání a zásadami zpracování osobních údajů". V rámci zveřejnění inzerátu je Zákazníkům a Uživatelům automaticky vytvořen účet sloužící k upravování a změnám inzerované pracovní nabídky Zákazníkem či Uživatelem.
  4. Pro nákup služeb nabízených Poskytovatelem je Zákazník povinen se přihlásit na Webových stránkách pomocí poskytnuté e-mailové adresy a vlastního hesla.
    • Přihlašovací e-mailovou adresou je adresa poskytnutá Zákazníkem při registraci na Webových stránkách (při zveřejnění prvního inzerátu).
    • Provedení registrace na Webových stránkách Poskytovatel oznámí Zákazníkovi elektronickou poštou na adresu uvedenou Zákazníkem při registraci.
    • Přihlašovací heslo k účtu na Webových stránkách si Zákazník zvolí sám na svém účtu po ověření zadané e-mailové adresy.
    • Zákazník je povinen uvést v rámci zveřejňování inzerátů jen své úplné a přesné kontaktní údaje dle pokynů uvedených ve formuláři na Webových stránkách. Případné následné změny údajů uvedených při registraci je Zákazník povinen bez zbytečného odkladu oznámit Poskytovateli písemnou formou. Za písemnou formu se považuje i vyplnění aktualizovaných údajů v nastavení účtu na Webových stránkách.
    • Zákazník je povinen přijmout přiměřená bezpečnostní opatření k zajištění důvěrnosti svého hesla.
    • V případě důvodné obavy ze zneužití hesla je Zákazník povinen bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatele a požádat jej buď o zablokování, nebo změnu svého hesla, a to zasláním e-mailové zprávy na kontaktní e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou v čl. II.1. těchto Podmínek používání. Poskytovatel zřídí nové heslo, respektive heslo zablokuje po přijetí žádosti Zákazníka.
  5. Poskytovatel je oprávněn zrušit registraci Zákazníka či Uživatele na Webových stránkách na základě následujících skutečností:
    • Zákazník si písemně zažádal o zrušení registrace;
    • Zákazník se déle než 1 (slovy: jeden) rok nepřihlásil na Webových stránkách a zároveň po této doby nemá na svém účtu zakoupenou žádnou Službu;
    • Zákazník porušil povinnosti stanovené v těchto podmínkách nebo dle platných právních předpisů.

IV. Objednávka a uzavření smlouvy o poskytování služeb

  1. Nabízené zpoplatněné Služby a jejich specifikace jsou uvedeny na Webových stránkách včetně cen, daní a všech souvisejících nákladů Zákazníka na jejich pořízení účtovaných Poskytovatelem.
  2. Zákazník si je vědom, že jeho jednání spočívající v označení placené Služby, následném vyplnění inzerátu na Webových stránkách a jeho odeslání Poskytovateli (kliknutím na políčko "Vložit inzerát") je přijetím nabídky na uzavření smlouvy o poskytování služeb takto Zákazníkem vybraných na Webových stránkách ve smyslu platných právních předpisů.
  3. Smlouva o poskytování služeb je uzavřena doručením objednávky učiněné dle předchozího odstavce Poskytovateli, a to na dobu 2 měsíců ode dne doručení objednávky Poskytovateli.
  4. Výběr poskytovaných služeb
    • Při nákupu na Webových stránkách provádí Zákazník výběr služby zvolením jednotlivého předplatného Služby a následným vyplněním samotného inzerátu v podobě elektronického formuláře. Zákazník bude následně přesměrován na internetovou stránku platební brány, na které zadá veškeré potřebné údaje k provedení platby prostřednictvím této platební brány.
    • V případě nemožnosti provedení on-line úhrady kupní ceny např. z důvodu nedostatečného zůstatku finančních prostředků na účtu Zákazníka, nebo uplynutí doby platnosti použité platební karty, je podaná objednávka automaticky stornována a Zákazník je o tomto vyrozuměn elektronickou poštou na adresu uvedenou Zákazníkem v objednávce.
  5. Poskytovatel Zákazníkovi potvrdí objednávku bez zbytečného odkladu od jejího obdržení, a to prostřednictvím e-mailu na adresu uvedenou Zákazníkem.
  6. Potvrzení objednávky obsahuje nejméně:
    • identifikační údaje Poskytovatele,
    • identifikační údaje Zákazníka,
    • jedinečný identifikátor objednávky (číslo objednávky),
    • datum uskutečnění objednávky,
    • souhrn objednaných služeb,
    • jednotkovou cenu služeb a celkovou cenu, tzn. včetně daní a jiných poplatků.
  7. Smlouva o poskytování služeb je uzavírána v českém jazyce.

V. Ceny a platební podmínky

  1. Služba je poskytována za ceny smluvní. Ty jsou na Webových stránkách uváděny vždy včetně veškerých daní a poplatků spojených s poskytováním dané Služby dle obecně závazných právních předpisů.
  2. Zákazník má zaručenu cenu služby platnou v době podání objednávky.
  3. Poskytovatel umožňuje úhradu kupní ceny platbou kartou prostřednictvím platební brány „ThePay“, služby poskytované společnosti ThePay.cz, s.r.o. Masarykovo náměstí 102/65 586 01 Jihlava IČ: 28135261 DIČ: CZ28135261 Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 88388.
  4. Závazek Zákazníka uhradit kupní cenu je v případě bezhotovostní platby splněn připsáním příslušné částky na účet Poskytovatele.
  5. Poskytovatel dodává daňový doklad za koupi Služby Zákazníkovi prostřednictvím e-mailové adresy zadané Zákazníkem při registraci, společně s potvrzením objednávky. Daňový doklad bude obsahovat náležitosti stanovené obecně závazným právním předpisem. V případě, že by daňový doklad předepsané náležitosti neobsahoval, je Zákazník oprávněn jej vrátit zpět Poskytovateli k opravě.

VI. Podmínky zprovoznění služby po uzavření Smlouvy

  1. V případě uzavření Smlouvy na službu „Promování inzerátů“, jejíž obsah je specifikován na Webových stránkách, bude Služba zprovozněna bez zbytečného odkladu po připsání uhrazené ceny Služby na účet Poskytovatele, nejpozději však do 24 hodin po připsání uhrazené ceny.
  2. V případě uzavření Smlouvy na individualizovanou službu „Prémiové služby“, jejíž obsah je specifikován na Webových stránkách, bude Služba zprovozněna po individuální domluvě se Zákazníkem, nejpozději však do 10 pracovních dní od připsání uhrazené ceny na účet Poskytovatele, pokud nedojde k prodloužení této lhůty na základě vzájemné domluvy Zákazníka a Poskytovatele.
  3. Nelze-li službu zprovoznit ve shora uvedených lhůtách, je Zákazník vyrozuměn bez zbytečného odkladu o novém předpokládaném termínu zprovoznění služby.
  4. Nebude-li Poskytovatelem služba zprovozněna v dohodnutém termínu, aniž by zpoždění bylo způsobeno na straně Poskytovatele pak není Poskytovatel v prodlení. Nebude-li službu možno zprovoznit dlouhodobě, pak je Zákazník nebo Poskytovatel z tohoto důvodu oprávněn od smlouvy odstoupit.

VII. Odstoupení od Smlouvy

  1. Zákazník může od Smlouvy odstoupit v případech, ve kterých tak stanoví zákon nebo tyto Podmínky používání.
  2. Odstoupení od smlouvy o poskytnutí služeb Poskytovatelem:
    • Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy v případech, kdy tak stanoví zákon nebo tyto Podmínky používání.
    • Poskytovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy nebo její části v případě, kdy Zákazník nezaplatil kupní cenu dle instrukce Poskytovatele a neučinil-li tak v přiměřené lhůtě ani po urgenci Poskytovatele.
    • Odstoupením se závazek stran ruší od počátku.
    • V případě, že Zákazník uhradí kupní cenu po odstoupení od smlouvy Poskytovatelem je Poskytovatel povinen vrátit uhrazenou kupní cenu Zákazníkovi bez zbytečného odkladu nejpozději však do 14 dnů poté, co od Smlouvy odstoupil.

VII. Ochrana osobních údajů

  1. Zásady ochrany osobních údajů jsou upraveny ve zvláštním dokumentu, který je dostupný na Webových stránkách.

VII. Závěrečná ustanovení

  1. Zákazník bere na vědomí, že Webové stránky nemusejí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou pravidelnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení sloužícího k jeho provozování.
  2. Poskytovatel je oprávněn měnit Podmínky používání, jakož i ceny služeb na Webových stránkách. Vždy však pro smlouvu o poskytnutí služeb mezi Poskytovatelem a Zákazníkem platí, že se použijí Podmínky používání a ceny služeb platné v den podání objednávky Zákazníkem.
  3. Pokud bude Zákazník z jakéhokoliv důvodu nespokojený se Službou, může kontaktovat Poskytovatele prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v článku II. 1.
  4. Tyto Podmínky používání jsou součástí obsahu smlouvy o poskytnutí služeb uzavírané při objednání služeb na Webových stránkách. Právní vztahy týkající se poskytování služeb na Webových stránkách těmito Podmínkami používání neupravené se dále řídí právními předpisy České republiky, zvláště pak příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Případné spory rozhodují české soudy. Jako místně příslušný se sjednává obecný soud Poskytovatele, případně věcně příslušný soud, v jehož obvodu leží obecný soud Poskytovatele.
  5. Dále mohou Zákazníkovi a Uživateli v postavení spotřebitele příslušet některá práva na ochranu spotřebitele a další závazná ustanovení právních předpisů České republiky. Před podáním žaloby k příslušnému soudu má Zákazník nárok (a) předložit stížnost České obchodní inspekci, www.coi.cz , jakožto orgánu oprávněnému řešit stížnosti spotřebitelů a spory mimosoudní cestou, nebo (b) použít link https://ec.europa.eu/consumers/odr za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu on-line.
  6. Ustanovení smluv uzavřených mezi Zákazníkem a Poskytovatelem mají v případě rozporu přednost před těmito Podmínkami používání.
  7. Účinnosti nabývají tyto obchodní podmínky dnem 29. června 2020.

V Praze, dne 29. června 2020
Testamentor s.r.o.
Poskytovatel

Menu
Zavřít